Szakoly Község Önkormányzata
munkatársat keres az alábbi pozícióba:
Mérlegképes könyvelő
Feladatok:
– Közreműködés a beszámolók, mérleg elkészítésében
– Főkönyvi könyvelés támogatása
– Kincstári adatszolgáltatás
– Analitikus nyilvántartások vezetése
– Közreműködés a gazdálkodással kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítésében
– Közreműködés az önkormányzati szintű előirányzatok nyilvántartásában
Elvárások:
– Regisztrált mérlegképes könyvelő államháztartási szakon
– Min. 2-5 év azonos területen szerzett munkatapasztalat
– Számviteli, adózási jogszabályok naprakész ismerete
– Irodai szoftverek ismerete
– EPER rendszer magabiztos használata
Foglalkoztatás jellege:
– Részmunkaidő (napi 2-4 óra, megállapodás alapján)
Munkavégzés helye:
– Szakolyi Polgármesteri Hivatal (4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.)
Jelentkezési határidő:
– 2016. május 30.
Munkavégzés kezdete:
– 2016. június 01.
Jelentkezés módja:
– Postai úton: a jelentkezést és az ahhoz kapcsolódó dokumentumokat (fényképes, szakmai önéletrajz, iskolai végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata, szakmai tapasztalat igazolása) a Szakolyi Polgármesteri Hivatal részére, a 4234 Szakoly, Rákóczi utca 10. címre kell megküldeni. Kérjük a borítékra írják rá, hogy „Mérlegképes könyvelő munkakör”
– Személyesen: Szakolyi Polgármesteri Hivatal, 4234 Szakoly Rákóczi utca 10.
A jelentkezéssel kapcsolatosan a 42/361-311-es számon lehet érdeklődni.