Szakoly Község Önkormányzata
a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. §-a alapján
pályázatot hirdet
Szakoly Község Önkormányzati Konyha
Intézményvezető (magasabb vezető)
munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:határozott idejű 5 évig tartó közalkalmazotti jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő.
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás határozott időre, 5 évig szól.
A munkavégzés helye: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye, 4234 Szakoly, Mátyás király utca 14.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
500 adagos konyha intézményvezető feladatának teljes körű ellátása. A főzőkonyha HACCP normák szerinti működtetése, élelmezésvezetői feladatok ellátása. A konyha gazdaságosságának vizsgálata. A szállítókkal való kapcsolattartás, árubeszerzés, anyaggazdálkodás. A költségvetési szerv vezetőjének jogkörébe, feladat- és hatáskörébe tartozó munkajogi, gazdálkodási feladatok ellátása. A konyhai dolgozók irányítása, ellenőrzése. Az intézményvezető felelős az intézmény éves költségvetésének végrehajtásáért, és a rendszeres adatszolgáltatásért a Szakolyi Polgármesteri Hivatal felé. Elkészíti a hatályos jogszabályok által előírt, az intézmény működéséhez szükséges dokumentumokat, valamint gondoskodik azok betartásáról, fenntartásáról, és beszámolási kötelezettséggel tartozik a fenntartó felé.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Középiskola/gimnázium,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Foglalkozás egészségügyi alkalmasság,
- 37/2014. (IV. 30.) EMMI rendelet szerinti végzettség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közétkeztetési szolgáltatás nyújtásában való dokumentált jártasság – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat.
- Felhasználói szintű Étkezési, készletnyilvántartó (menza) program ismerete.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz
- Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum(ok) másolata
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkéréséről szóló postai feladószelvény másolata
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik, az abban foglalt személyes adatainak pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
- Nyilatkozat arról, hogy nyílt vagy zárt ülésen kéri a pályázat megtárgyalását
- Nyilatkozat vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség vállalásáról
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2017. április 01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. március 24.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Szakolyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 275/2017., valamint a munkakör megnevezését: Intézményvezető.
vagy
- Személyesen: Bodnárné Antal Ágnes Zsuzsa, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye, 4234 Szakoly, Rákóczi utca 10. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A beérkezett pályázatok tárgyában Szakoly Község Önkormányzata Képviselő-testülete a pályázat benyújtási határidejét követő első képviselő-testületi ülésén dönt a véleményezésre felkért bizottság javaslatát is figyelembe véve. A Képviselő-testület fenntartja azon jogát, hogy a pályázatot eredménytelenné nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.szakoly.hu – 2017. február 17.
- A Szakolyi Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája – 2017. február 17.
- kozigallas.hu – a közszféra állásportálja – 2017. február 20.