Szakoly Község Önkormányzata
a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Pénzügyi gazdálkodási ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
A munkavégzés helye: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye, 4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Közreműködés a beszámolók és a mérleg elkészítésében. Főkönyvi könyvelés támogatása. Kincstári adatszolgáltatás, egyéb adatszolgáltatás. Analitikus nyilvántartások vezetése. Közreműködés a gazdálkodással kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítésében. Közreműködés az önkormányzati szintű előirányzatok nyilvántartásában.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Szakolyi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Középiskola/gimnázium
- Önkormányzati pénzügyi igazgatás – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet szerinti képesítés
- Államháztartási szakon végzett mérlegképes könyvelő
- ASP program használatának teljeskörü elsajátítása
Elvárt kompetenciák: Kiváló szintű EPER rendszer használat.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú melléklet szerinti, a pályázó szakmai életútját részletesen bemutató fényképes, szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló dokumentum(ok) másolata
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy a megkéréséről szóló postai feladószelvény másolata
- Összeférhetetlenségi nyilatkozat
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. március 10.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szűcs Gabriella polgármester nyújt, a 06-20/932-30-68-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Szakolyi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 306/2017., valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi gazdálkodási ügyintéző.
vagy
- Elektronikus úton Bodnárné Antal Ágnes Zsuzsa részére a szakoly@szakoly.hu e-mail címen keresztül.
vagy
- Személyesen: Bodnárné Antal Ágnes Zsuzsa, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye, 4234 Szakoly, Rákóczi utca 10. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2017. március 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.szakoly.hu – 2017. február 17.
- A Szakolyi Polgármesteri Hivatal hirdetőtáblája – 2017. február 17.
- kozigallas.hu – a közszféra állásportálja – 2017. február 20.