Közérdekű adatok
I. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
1.1.1. Elérhetőségi adatok
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve (teljes név), székhelye, postai címe, telefon- és faxszáma, központi elektronikus levélcíme, a honlap URL-je, az ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége, a vezető neve, ügyfélfogadás rendje.
A hivatalos munkaidőn belül az ügyfélfogadás időpontja:
Hétfő: 8.00-12.00 és 12.30-16.00 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 8.00-12.00 és 12.30-15.30
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 8.00-12.00 óra
1.1.2. A szervezeti struktúra
A közfeladatot ellátó szerv szervezeti struktúra ábrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével), elérést biztosítva a szervezeti egységek feladatainak leírását tartalmazó dokumentumokhoz.
Szervezeti ábra
1.1.3. A szerv vezetői
A szerv és szervezeti egységek vezetőinek, valamint testületi szerv esetén a testületi tagok neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím).
Polgármester:
Bacskai Erzsébet
fogadóóra: hétfő: 09:00-11:00
4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.
Telefon: +36 (42) 361 311
Telefon: +36 (70) 932 2460
e-mail: szakoly@szakoly.h
Alpolgármesterek:
Demendiné Szarvas Erzsébet
fogadóóra: hétfő 15:00-16:00 óra
Módis István
fogadóóra: hétfő 15:00-16:00 óra
Hivatali elérhetőség: +36 (42) 361 311
e-mail: szakoly@szakoly.h
Képviselő-testület tagjai:
Demendiné Szarvas Erzsébet alpolgármester | Módis István alpolgármester | Bodai Hanna képviselő |
Bilanicsné Nagy Mónika képviselő | Elek Ilona képviselő | Kállai Zsolt András képviselő |
A bizottságok tagjai:
Pénzügyi és Jogi Bizottság | ||
Bodai Hanna elnök | Kállai Zsolt András alelnök | Elek Ilona képviselő tag |
Nagy Erika képviselő tag | Obsitosné Bacskai Erzsébet nem képviselő tag | |
Ügyrendi Bizottság | ||
Bilanicsné Nagy Mónika elnök | Elek Ilona alelnök | Bodai Hanna képviselő tag |
Kállai Zsolt András képviselő tag | Görögné Terdik Annamária nem képviselő tag | Módis Istvánné nem képviselő tag |
Sándor Norbert nem képviselő tag | ||
Kulturális és Szociális Bizottság | ||
Elek Ilona elnök | Bodai Hanna alelnök | Bilanicsné Nagy Mónika képviselő tag |
Csordás Lajosné nem képviselő tag | Kerecsen József nem képviselő tag |
Jegyző:
Dr. Obsitos Erzsébet Ajna
Cím: 4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.
Telefon: 42/361-311; 70/375-0961; 70/932-2460
E-mail: szakoly@szakoly.hu
Hivatali kapu: SZAKOLYPH (KRID: 107487776)
Aljegyző: nincs
Irodák, ügyosztályok:
Adó és hatósági ügyek: ide tartozik többek között az anyakönyvezés, a hagyatéki ügyek kezelése, szociális ellátások ügyintézése, hirdetmények kifüggesztése, személyügyi ügyintézés, ipari és kereskedelmi igazgatási ügyek és birtokvédelmi ügyek, adóügyek és városüzemeltetés..
Közfoglalkoztatás: ide tartoznak a közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek teljeskörű intézése.
Pénzügyek: ide tartoznak a pénzügyi, számviteli feladatok.
1.2. A felügyelt költségvetési szervek
A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv, szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának URL-je, ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége.
Szakolyi Micimackó Óvoda
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 658403
Székhely: 4234 Szakoly Létai utca 18.
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 851020 Óvodai nevelés
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 8510 Iskoláskor előtti nevelés
Adószám: 16816110-1-15
KSH statisztikai számjel: 16816110-8510-322-15
Közoktatási OM azonosító: 033274
Vezető: Oláhné Kokrák Ágnes Éva igazgató
Kinevezés kezdete: 2023.08.15
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750962
E-mail: micimackoszakoly@gmail.com
Honlap: https://www.oviszakoly.hu/
Szakoly Község Önkormányzati Konyha
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 837215
Székhely: 4234 Szakoly Mátyás király utca 14
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 562200 Szerződéses étkeztetés és egyéb vendéglátás
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 5622 Szerződéses étkeztetés és egyéb vendéglátás
Adószám: 15837219-2-15
KSH statisztikai számjel: 15837219-5622-322-15
Vezető: Gődény-Benke Kitti
Kinevezés kezdete: 2024.09.01
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750968
E-mail: konyha.szakoly@gmail.com
Szakolyi Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 658458
Székhely: 4234 Szakoly Mátyás király utca 12.
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 911110 Közművelődési intézmények tevékenysége
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 9111 Könyvtári tevékenység
Adószám: 16824629-1-15
KSH statisztikai számjel: 16824629-9111-322-15
Vezető: Elek Ilona
Kinevezés kezdete: 2023.05.01
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750970
E-mail: telehazszakoly@gmail.com
1.3. Gazdálkodó szervezetek
1.3.1. A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek a közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik. A gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása, képviselőjének neve, a szerv részesedésének mértéke.
Szakoly Község Önkormányzata nem rendelkezik gazdálkodó szervezettel.
1.4. Közalapítványok
1.4.1. A szerv által alapított közalapítványok
Azon közalapítványok neve, amelyeket a közfeladatot ellátó szerv alapított, amelyek alapítói jogát ő gyakorolja, az alapító okiratok közvetlen elérhetőségének biztosításával. A közalapítványok székhelye, tagjainak felsorolása
Szakoly Község Önkormányzata nem rendelkezik közalapítvánnyal.
1.5. Lapok
1.5.1 Lapok
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, szerkesztőségének és kiadójának, főszerkesztőjének a neve, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím).
Kiadványunk:
Szakolyi Szemle
Szakoly Község Önkormányzatának hivatalos lapja.
Kiadja: Szakoly Község Önkormányzata
Szerkesztőség: Szakolyi Polgármesteri Hivatal
4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.
Elérhetőség: +3640361311
E-mail: szakoly@szakoly.hu
Nyomtatás: Kálló Dekor Kft.
1.6 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv
1.6.1 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntéseinek tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést vagy felügyeletet gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe, az elektronikus levélcím közvetlen elérésének biztosításával, ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje.
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 4400 Nyíregyháza, Hősök tere 5.
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Pf.: 199
E-mail cím: torvenyesseg@szabolcs.gov.hu
Telefon: +36 42 599 311
Telefax: +36 42 599 309
https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/szabolcs-szatmar-bereg
1.7. Költségvetési szervek
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, működési engedélye, a szerv vezetője, honlapjának elérhetősége.
Szakolyi Polgármesteri Hivatal:
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 404244
Székhely: 4234 Szakoly Rákóczi utca 10
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 841105 Helyi önkormányzatok és társulások igazgatási tevékenysége
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 8411 Általános közigazgatás
Adószám: 15404242-1-15
KSH statisztikai számjel: 15404242-8411-325-15
Államháztartási egyedi azonosító (ÁHTI): 716453
Vezető: Dr. Obsitos Erzsébet Ajna jegyző
Kinevezés kezdete: 2020.03.02
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +3642361311; +36709322460
E-mail: szakoly@szakoly.hu
Alapító okirat: file:///C:/Users/Felhasznalo/Downloads/S01_404244_160414.PDF
Szakolyi Micimackó Óvoda
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 658403
Székhely: 4234 Szakoly Létai utca 18.
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 851020 Óvodai nevelés
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 8510 Iskoláskor előtti nevelés
Adószám: 16816110-1-15
KSH statisztikai számjel: 16816110-8510-322-15
Közoktatási OM azonosító: 033274
Vezető: Oláhné Kokrák Ágnes Éva igazgató
Kinevezés kezdete: 2023.08.15
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750962
E-mail: micimackoszakoly@gmail.com
Honlap: https://www.oviszakoly.hu/
Alapító okirat: file:///C:/Users/Felhasznalo/Downloads/S0A_658403_240815-1.PDF
Szakoly Község Önkormányzati Konyha
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 837215
Székhely: 4234 Szakoly Mátyás király utca 14
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 562200 Szerződéses étkeztetés és egyéb vendéglátás
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 5622 Szerződéses étkeztetés és egyéb vendéglátás
Adószám: 15837219-2-15
KSH statisztikai számjel: 15837219-5622-322-15
Vezető: Gődény-Benke Kitti
Kinevezés kezdete: 2024.09.01
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750968
E-mail: konyha.szakoly@gmail.com
Alapító okirat: file:///C:/Users/Felhasznalo/Downloads/S01_658458_250320-1.PDF
Szakolyi Petőfi Sándor Művelődési Ház és Könyvtár
Törzskönyvi azonosító szám (PIR): 658458
Székhely: 4234 Szakoly Mátyás király utca 12.
Alaptevékenység államháztartási szakágazata: 911110 Közművelődési intézmények tevékenysége
Alaptevékenység fő TEÁOR kódja: 9111 Könyvtári tevékenység
Adószám: 16824629-1-15
KSH statisztikai számjel: 16824629-9111-322-15
Vezető: Elek Ilona
Kinevezés kezdete: 2023.05.01
Vármegye: Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pénzügyi körzet: 0416 Szakoly
Telefon: +36703750970
E-mail: telehazszakoly@gmail.com
Alapító okirat: file:///C:/Users/Felhasznalo/Downloads/S01_658458_250320.PDF
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
2.1. A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi szervezetszabályozó eszközök, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege, és az azt tartalmazó önálló dokumentumok. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása. A feladatokat helyi nemzetiségi önkormányzatok esetén az adott nemzetiség nyelvén is meg kell jelentetni.
Jogszabályok:
2011. évi CLXXXIX. törvény a Magyarország helyi önkormányzatairól
2011. évi CXCIX. törvény a közszolgálati tisztviselőkről
2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
368/2011. (XII.31.) kormányrendelet az államháztartásáról szóló törvény végrehajtásáról
2011. évi CXCVI. törvény a nemzeti vagyonról
2011. évi CXCIV. törvény Magyarország gazdasági stabilitásáról
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (továbbiakban: Info tv.)
2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
2017. évi CXXV. törvény a közigazgatási szabályszegések szankcióiról
2019. évi LXXI. törvény Magyarország 2020. évi központi költségvetéséről
2020. évi XC. törvény Magyarország 2021. évi központi költségvetéséről
2021. évi CXC. törvény Magyarország 2022. évi központi költségvetéséről
2022. évi XXV. törvény Magyarország 2023. évi központi költségvetéséről
2023. évi LV. törvény Magyarország 2024. évi központi költségvetéséről
2023. évi CIII. törvény a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól
2024. évi XC. törvény Magyarország 2025. évi központi költségvetéséről
257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet az önkormányzati ASP rendszerről
26/2013. (X. 21.) KIM rendelet az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló törvényben meghatározott vezetői és az elektronikus információs rendszer biztonságáért felelős személyek képzésének és továbbképzésének tartalmáról (továbbiakban: képzési rendelet)
1992. évi LXVI. törvény a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról
1995. évi LXVI. törvény a közokiratokról, a közlevéltárakról, és a magánlevéltári anyag védelméről
146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény végrehajtásáról
2011. évi LXVI. törvény az Állami Számvevőszékről
2010. évi CXXX. törvény a jogalkotásról
61/2009. (XII. 14.) IRM rendelet a jogszabályszerkesztésről
2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
1990. évi C. törvény a helyi adókról
Kötelező feladatok: A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. §-a szerinti feladatok.
Önként vállalt feladatok:
Rendezvények tartása (ünnepi megemlékezések, kukoricafesztivál, stb.)
Települési támogatás
- Pénzbeli támogatások
- Természetbeni támogatások
Civil szervezetek támogatása
Pályázatos beruházások önerejének biztosítása
Polgármesteri Hivatal jogszabályi környezet:
Magyarország Alaptörvénye
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
2011. évi CXCIX. törvény a közszolgálati tisztviselőkről
2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól
1990. évi C. törvény a helyi adókról
1992. évi LXVI. törvény a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról
1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről
2017. évi CLI. törvény az adóigazgatási rendtartásról
2017. évi CLIII. törvény az adóhatóság által foganatosítandó végrehajtási eljárásokról
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2010. évi XXXVIII. törvény a hagyatéki eljárásról
2010. évi I. törvény az anyakönyvi eljárásról
2013. évi XXXVI. törvény a választási eljárásról
1997. évi XXXI. törvény a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról
2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
2000. évi C. törvény a számvitelről
335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről
210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről
57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól
221/2008. (VIII. 30.) Korm. rendelet a parlagfű elleni közérdekű védekezés végrehajtásának, valamint az állami, illetve a közérdekű védekezés költségei megállapításának és igénylésének részletes szabályairól
63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet a gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról
331/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet a gyermekvédelmi és gyámügyi feladat- és hatáskörök ellátásáról, valamint a gyámhatóság szervezetéről és illetékességéről
429/2017. (XII.20.) Korm. rendelet az anyakönyvezési feladatok ellátásának részletes szabályairól
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
34/2016. (XI. 30.) EMMI rendeletaz elektronikus formában tárolt iratok közlevéltári átvételének eljárásrendjéről és műszaki követelményeiről
63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
368/2011. (XII.31.) kormányrendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet az államháztartás számviteléről,
38/2013. (IX. 19.) NGM rendelet az államháztartásban felmerülő egyes gyakoribb gazdasági események kötelező elszámolási módjáról
2.2. A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, illetékességi területe. Hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, közzétételi egységen belül ügycsoportonként (ügytípusonként) és eljárás-típusonként csoportosítva.
Adó és hatósági ügyek: ide tartozik többek között az anyakönyvezés, a hagyatéki ügyek kezelése, szociális ellátások ügyintézése, hirdetmények kifüggesztése, személyügyi ügyintézés, ipari és kereskedelmi igazgatási ügyek és birtokvédelmi ügyek, adóügyek és városüzemeltetés..
Közfoglalkoztatás: ide tartoznak a közfoglalkoztatással kapcsolatos ügyek teljeskörű intézése.
Pénzügyek: ide tartoznak a pénzügyi, számviteli feladatok.
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges ügyleírások felsorolása
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege az alapvető eljárási szabályo k, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás az eljárást meg indító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő), az eljárást megindító irat benyújtására, elintézésére, fellebbezésére nyitva álló határidő.
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája.
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről, a jogszabályok közvetlen elérésének biztosításával.
Önkormányzati működés/Jogszabályi környezet
2011. évi CLXXXIX. törvény a Magyarország helyi önkormányzatairól
2011. évi CXCIX. törvény a közszolgálati tisztviselőkről
2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
368/2011. (XII.31.) kormányrendelet az államháztartásáról szóló törvény végrehajtásáról
2011. évi CXCVI. törvény a nemzeti vagyonról
2011. évi CXCIV. törvény Magyarország gazdasági stabilitásáról
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (továbbiakban: Info tv.)
2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
2017. évi CXXV. törvény a közigazgatási szabályszegések szankcióiról
2019. évi LXXI. törvény Magyarország 2020. évi központi költségvetéséről
2020. évi XC. törvény Magyarország 2021. évi központi költségvetéséről
2021. évi CXC. törvény Magyarország 2022. évi központi költségvetéséről
2022. évi XXV. törvény Magyarország 2023. évi központi költségvetéséről
2023. évi LV. törvény Magyarország 2024. évi központi költségvetéséről
2023. évi CIII. törvény a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól
2024. évi XC. törvény Magyarország 2025. évi központi költségvetéséről
257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet az önkormányzati ASP rendszerről
26/2013. (X. 21.) KIM rendelet az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló törvényben meghatározott vezetői és az elektronikus információs rendszer biztonságáért felelős személyek képzésének és továbbképzésének tartalmáról (továbbiakban: képzési rendelet)
1992. évi LXVI. törvény a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról
1995. évi LXVI. törvény a közokiratokról, a közlevéltárakról, és a magánlevéltári anyag védelméről
146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény végrehajtásáról
2011. évi LXVI. törvény az Állami Számvevőszékről
2010. évi CXXX. törvény a jogalkotásról
61/2009. (XII. 14.) IRM rendelet a jogszabályszerkesztésről
2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról
1990. évi C. törvény a helyi adókról
Polgármesteri Hivatal/Jogszabályi környezet
Magyarország Alaptörvénye
A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
2011. évi CXCIX. törvény a közszolgálati tisztviselőkről
2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
2015. évi CCXXII. törvény az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól
1990. évi C. törvény a helyi adókról
1992. évi LXVI. törvény a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról
1993. évi III. törvény a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról
2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről
2017. évi CLI. törvény az adóigazgatási rendtartásról
2017. évi CLIII. törvény az adóhatóság által foganatosítandó végrehajtási eljárásokról
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
2010. évi XXXVIII. törvény a hagyatéki eljárásról
2010. évi I. törvény az anyakönyvi eljárásról
2013. évi XXXVI. törvény a választási eljárásról
1997. évi XXXI. törvény a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról
2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
2000. évi C. törvény a számvitelről
335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről
210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről
57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés rendjéről és a bejelentés szabályairól
221/2008. (VIII. 30.) Korm. rendelet a parlagfű elleni közérdekű védekezés végrehajtásának, valamint az állami, illetve a közérdekű védekezés költségei megállapításának és igénylésének részletes szabályairól
63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet a gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról
331/2006. (XII. 23.) Korm. rendelet a gyermekvédelmi és gyámügyi feladat- és hatáskörök ellátásáról, valamint a gyámhatóság szervezetéről és illetékességéről
429/2017. (XII.20.) Korm. rendelet az anyakönyvezési feladatok ellátásának részletes szabályairól
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
34/2016. (XI. 30.) EMMI rendeletaz elektronikus formában tárolt iratok közlevéltári átvételének eljárásrendjéről és műszaki követelményeiről
63/2006. (III. 27.) Korm. rendelet a pénzbeli és természetbeni szociális ellátások igénylésének és megállapításának, valamint folyósításának részletes szabályairól
368/2011. (XII.31.) kormányrendelet az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról
4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet az államháztartás számviteléről,
38/2013. (IX. 19.) NGM rendelet az államháztartásban felmerülő egyes gyakoribb gazdasági események kötelező elszámolási módjáról
2.3. Közszolgáltatások
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalmának leírása, díjának és az abból adott kedvezmények mértéke, az igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás. Amennyiben hosszabb terjedelműek, a tájékoztatásokat önálló dokumentumban, azok, valamint az igénybevételhez használt formanyomtatványok elérhetőségének biztosításával.
https://szakoly.hu/kozszolgaltatasok/
2.4. A szerv nyilvántartásai
A közfeladatot ellátó szerv által saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró (név, formátum, az adatkezelés célja, jogalapja, időtartama, az érintettek köre, az adatok forrása, kérdőíves adatfelvétel esetén a kitöltetlen kérdőív) jegyzéke. Az általános közzétételi listában csak az adatokat tartalmazó jegyzéket kell közzétenni, azonban a közadatkereső felé történő adatszolgáltatás során minden egyes adatbázisról, illetve nyilvántartásról külön leíró adatot kell készíteni az Adatbázisokat meghatározó séma alapján.
A közfeladatot ellátó szerv által – alaptevékenysége keretében – gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, az adatokhoz való hozzáférés módja és az adatokról való másolatkészítés költségei.
Nyilvántartás
2.5. Nyilvános kiadványok
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános kiadványainak címe, témájának leírása, a hozzáférés módja, fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye. Amennyiben a honlapról a kiadvány letölthető, a kiadvány elérhetőségének biztosításával.
Szakolyi Szemle
Szakoly Község Önkormányzatának hivatalos lapja.
Kiadja: Szakoly Község Önkormányzata
Szerkesztőség: Szakolyi Polgármesteri Hivatal
4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.
Elérhetőség: +3640361311
E-mail: szakoly@szakoly.hu
Nyomtatás: Kálló Dekor Kft.
Megjelenés: negyedévente.
A kiadvány ingyenes, melyet minden háztartásba kiszállítással juttatunk el, valamint ingyenesen elérhető/átvehető a Szakolyi Polgármesteri Hivatal (4234 Szakoly, Rákóczi utca 10.) titkárságán.
2.6. Döntéshozatal, ülések
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje.
A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím), a szerv döntéshozatalának eljárási szabályai.
A testületi szerv üléseinek helye, ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, üléseinek jegyzőkönyvei, illetve összefoglalói; A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje, napirendje (ülésenkénti bontásban), döntéseinek felsorolása.
A testületi szerv tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel), valamint nyilvánossága, látogathatóságának rendje, üléseinek napirendje döntéseinek felsorolása, ülésenkénti bontásban, a döntések elérhetőségének biztosításával.
https://szakoly.hu/meghivok_/
https://szakoly.hu/jegyzokonyvek_/
2.7. A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
A testületi szerv döntéseinek felsorolása döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel), szavazásának nyilvános adatai, ha azt jogszabály nem korlátozza. Döntésenkénti bontásban és a döntések elérhetőségének biztosításával
A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek és kapcsolódó dokumentumok. Minden egyes jogszabálytervezetről külön leíró adatot kell készíteni a Jogszabálytervezeteket meghatározó séma alapján.
A jogszabályok előkészítésében való társadalmi részvételről szóló törvény alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota, koncepciónkénti, illetve jogszabály-tervezetenkénti bontásban. Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól.
A helyi önkormányzat képviselő-testületének nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések a benyújtás időpontjától. Minden egyes előterjesztésről külön leíró adatot kell készíteni a Jogszabálytervezeteket meghatározó séma alapján.
https://or.njt.hu/onkorm/-:-:1255:-:-:1:-:-:-/1/10
2.8. Pályázatok
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk, A kapcsolódó dokumentumok közvetlen elérhetőségének biztosításával.
https://szakoly.hu/fejlesztesek/
2.9. Hirdetmények
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények, a hirdetmények, közlemények közvetlen elérésének biztosításával.
https://szakoly.hu/hirek
https://szakoly.hu/kozzetetel/
2.10. Közérdekű adatok igénylése
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje,az illetékes szervezeti egység neve, szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme), valamint az adatvédelmi felelős vagy az információs jogokkal foglalkozó személy neve. A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai. A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek. Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél.
Közérdekű adatok nyilvántartása
2.11. Közzétételi listák
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista, a közzétételt elrendelő jogszabály vagy egyéb aktus megnevezésével, elérhetővé tételével.
https://szakoly.hu/kereskedok/
https://szakoly.hu/szallashely/
III. Gazdálkodási adatok
3.1 A működés törvényessége, ellenőrzések
3.1.1. Vizsgálatok, ellenőrzések listája
A közfeladatot ellátó szervnél végzett alaptevékenységgel kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása.
Szünidei étkeztetés-2021.
Köznevelési feladatok támogatása 2022.
2023. évi ellenőrzés
Köznevelési feladatok támogatása 2023.
3.1.2. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai
Hivatkozás az ÁSZ honlapján található jelentésre
3.1.3. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai
A szervre vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai, időrendben.
BKGY ellenőrzés 2022.
Iratkezelés ellenőrzése 2025.
3.1.4. A működés eredményessége, teljesítmény
A közfeladatot ellátó szerv feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk
–
3.1.5. Működési statisztika
A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk.
–
3.2 Költségvetések, beszámolók
3.2.1. Éves költségvetések
A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetései
2020. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2020/2
2021. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2021/1
2022. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2022/2
2023. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2023/3
2024. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2024/2
2025. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2025/2
3.2.2. Számviteli beszámolók
A közfeladatot ellátó szerv számviteli törvény szerinti beszámolói.
2020. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2021/3
2021.évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2022/5
2022. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2023/8
2023. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2024/7
2024. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2025/7
3.2.3. A költségvetés végrehajtása
A közfeladatot ellátó szervnek a költségvetés végrehajtásáról – a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal – készített beszámolói
2020. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2021/3
2021.évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2022/5
2022. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2023/8
2023. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2024/7
2024. évi https://or.njt.hu/eli/732176/r/2025/7
3.3 Működés
3.3.1. A foglalkoztatottak
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve a vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege. Az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve.
Foglalkoztatottak:
Munkavállaló: 15 fő
Közfoglalkoztatottak: 85 fő
Köztisztviselő: 5 fő
Óvodapedagógus: 8 fő
Dajka: 4 fő
Óvodai dolgozó, pedagógiai asszisztens: 3 fő
Konyha intézménynél dolgozók: 8 fő
Kulturális intézménynél dolgozók: 2 fő
3.3.2. Támogatások
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja, összege, kedvezményezettjeinek neve, a támogatási program megvalósítási helye, támogatásonként és kedvezményezettekként lebontva.
Nem releváns.
3.3.3. Szerződések
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő, ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó értékű árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama, valamint az említett adatok változásai, a nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekkel közvetlenül összefüggő beszerzések adatai, és a minősített adatok kivételével A szerződés értéke alatt a szerződés tárgyáért kikötött – általános forgalmi adó nélkül számított – ellenszolgáltatást kell érteni, ingyenes ügylet esetén a vagyon piaci vagy könyv szerinti értéke közül a magasabb összeget kell figyelembe venni. Az időszakonként visszatérő – egy évnél hosszabb időtartamra kötött – szerződéseknél az érték kiszámításakor az ellenszolgáltatás egy évre számított összegét kell alapul venni. Az egy költségvetési évben ugyanazon szerződő féllel kötött azonos tárgyú szerződések értékét egybe kell számítani.
Frissítés alatt
3.3.4. Koncessziók
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)
Nem releváns.
3.3.5. Egyéb kifizetések
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen egyesület támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei.
A költségvetésről szóló rendeletek 12. számú mellékletében részletesen elérhető az alábbi linken:
2020. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2020/2
2021. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2021/1
2022. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2022/2
2023. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2023/3
2024. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2024/2
2025. évi költségvetés: https://or.njt.hu/eli/732176/r/2025/2
3.3.6. Európai Unió által támogatott fejlesztések
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések, a dokumentumok, a szerződések, közvetlen elérésének biztosításával.
https://szakoly.hu/top-plusz-2-1-1-21-sb1-2022-00017/
https://szakoly.hu/top-plusz-1-2-1-21-sb1-2022-00024/
3.3.7. Közbeszerzés
Közbeszerzési információk: éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről, az éves terv közvetlen elérésének biztosításával.
https://szakoly.hu/kozbeszerzes_/